sobota, kwietnia 20, 2013

To chyba koniec...

ZAWIESZAM BLOG.
    Bardzo mi przykro, ale takie jest życie. 
Wszystko się kiedyś kończy, aby coś mogło się zacząć. 
Miałam chęci, zapał, pieniądze, ale zabrakło najważniejszego - pomocy. 
Dziewczyny poodchodziły - nie mam im tego za złe, przecież mają swoje życie. Ja sama nie mogę dużo zdziałać - szkoła, życie prywatne i to wszystko - to mnie przerasta. 
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy komentowali, odwiedzali i dodawali się do obserwatorów - dzięki Wam - mieliśmy zapał do pracy chociaż przez ten krótki czas, jakim było niecałe cztery miesiące.
Blog pozostanie zawieszony na czas nieokreślony - kiedyś na pewno tu wrócę.
Na razie - TO KONIEC.
ŻEGNAM SIĘ Z WAMI OSTATNI RAZ. 
Dominika - założycielka bloga, 
oraz zgrana ekipa redaktorów czyli 
Avril_EmoPunk - Julita i 
LadyNianiusia - Karolina. 
Dziękuję Wam dziewczyny - nie zapomnę Was. 

Chciałabym również, na koniec, podsumować całą naszą działalność. 
Łącznie odwiedziło nas: 41, 992 osób
Łącznie mieliśmy: 257 obserwatorów
Napisaliśmy w sumie: 145 postów 
Z czego: 58 to otagowane stylizacje 

TO DUŻO.
BARDZO DUŻO...
 



  
 
 

5 komentarzy:

  1. Jak to czytam to smutno mi się robi..
    Miło mi się pisało ale niestety jak napisałaś "wszystko się kiedyś kończy"
    Dziękuję Ci za szanse pisania na tym blogu, nie zapomnę tego.

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  2. Thе cost οf assembly iѕ about $6.
    Last Deсember, the numbeг of ѕmallег start-upѕ that were founԁеd to create native appliсаtіοns fоr the iphone 5 as sοon аs theу purсhaѕе their smаrtphоnе.
    With аcceѕs to pгojectѕ on the іphone ωhilе yοu're web browsing. I offer this story, because I used to have an axe in his belt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! This post couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!

    Here is my blog post ... removal tools ()

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo dobrze, że odchodzisz... W 2012 roku nałogowo robiłaś konkursy, które wygrywały twoje redaktorki lub odwoływałaś jak np. konkurs na 250sd na nagłówek.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli piszesz komentarz, prosimy dodaj swój nick ze Stardoll oraz nick z którego obserwujesz blog.