niedziela, marca 10, 2013

To chyba koniec...

Właśnie uświadomiłam sobie, że nikt nie komentuje bloga (no dobrze, dobrze jedna osoba tak i za to jej dziękuję) i, że chyba nie ma sensu dalej tego ciągnąć... Z jednej strony to szkoda mi zostawić bloga, a z drugiej wiem, że dziewczyny sobie poradzą, więc moja decyzja jest następująca - szkoda mi bloga, więc zostanę i będę dodawała posty raz na jakiś czas, dziewczyny jak dalej wytrzymają - to zostaną.
Jak na razie decyzja ta zostaje na czas nieokreślony + będę starała się o pisanie na blogu na którym komentuje kilka/naście/dziesiąt osób.
Myślicie, że to słuszna decyzja?
EDIT: Nie myślcie, że konkursy ode mnie nie będą się pojawiały - na blogu będę, ale rzadziej. Wszystko funkcjonuje normalnie tylko, że jak już wspomniałam będę tutaj rzadziej. 

2 komentarze:

  1. Hmm gdybym pisała bloga to pisałabym go dla siebie głównie - wkurza mnie to takie dążenie do komentowania. Czy nie lepiej mieć kilku czytelników, a nie kilkuset nabijaczy komentarzy? Takich co biorą udział tylko w konkursach itp. Nie poddawaj się.

    ruda2121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tutaj nie ma nawet trzech czytelników, jesteś TYLKO Ty.

      Usuń

Jeżeli piszesz komentarz, prosimy dodaj swój nick ze Stardoll oraz nick z którego obserwujesz blog.