niedziela, marca 17, 2013

Stylizacja #24 - Avril_EmoPunk

Hej !

Wczoraj nie mogłam dodać stylizacji ale dzisiaj już jest. Czasem może się tak zdarzyć że wejde tylko na chwilke i nie zdąże nic dodać.

Ostatnio na bestach zobaczyłam obrazek na którym były ubrania inspirowane księżniczkami Disney'a. Pomyślałam że to ciekawy pomysł i zrobiłam kilka stylizacji w "tym" stylu.
Jako pierwsza stylizacja - Ariel.

Stylizacja w kolorach syrenki - zielony i fioletowy, zwiewna narzutka i perły symbolizują morze i wodę. I czerwone włosy jak Ariel xD



Koszulka - Basic
Narzutka - Riviera
Naszyjnik - Voile
Spodnie - Stardesign Fashion
Buty - Nelly.com













Podoba się Wam ? Czym mam się inspirować przy następnej stylizacji ?
Komentujcie ;)

1 komentarz:

Jeżeli piszesz komentarz, prosimy dodaj swój nick ze Stardoll oraz nick z którego obserwujesz blog.