piątek, marca 15, 2013

Post Organizacyjny

Pomyślałam, że łatwiej będzie jeśli dodam jeden post w którym napiszę wszystko co mam zamiar Wam przekazać niż w osobnych postach.

1. KOMENTATOR 15 DNIOWY:
Jedyna zasadą jaka obowiązuje w tym konkursie jest obserwowanie bloga publicznie. Jeśli jej nie spełniasz - jesteś zdyskwalifikowana. Komentujecie bloga przez 15 dni czyli do 30 marca, a osoba, która będzie komentowała najwięcej i najdłużej (w sensie długie komentarze) wygrywa 30sd i może coś jeszcze, ale to niech pozostanie moją tajemnicą aż do ogłoszenia wyników. No właśnie. Wyniki będą albo 31 marca albo 1 kwietnia.

2. ZMIANA WYGLĄDU BLOGA & NAGŁÓWEK:
Ponieważ kalendarzowa wiosna zaczyna się 21 (wg mojego kalendarza 20) marca chciałabym odświeżyć wygląd Naszego bloga. Potrzebuję osoby, która wykonałaby nagłówek w formie napisu urozmaicony różnymi wiosennymi dodatkami. Jeśli jest taka osoba, bardzo proszę - niech napisze do mnie, oczywiście zapłacę, jeśli zajdzie taka potrzeba. Oprócz tego - jaką kolorystykę proponujecie? Myślałam o fiolecie z dodatkiem czerni, ale uznałam, że będzie za ciemno jak na wiosnę.

3. KONKURS NA WIOSENNE ZDJĘCIE:
Wiosna już za pasem, więc organizuję konkurs na zdjęcie.
W odpowiednim poście będzie wszystko napisane, więc nie zgłaszajcie się tutaj tylko tam.
+ Czy myślicie, że to dobry pomysł?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli piszesz komentarz, prosimy dodaj swój nick ze Stardoll oraz nick z którego obserwujesz blog.